CAMELOT Junior
Tipus: Egyszemélyes logikai
Cikkszám: AM05627
Korosztály: 4-99

Egy romantikus kihívás Segíts a lovagnak a királylányhoz jutni.
Építs egy utat, hogy a lovag, a királykisasszonyhoz tudjon menni. A lovag csak a falon vagy a lépcsőn haladhat. A Camelot Jr., olyan egyedül álló kirakó játék, ahol a logikát, térbeli gondolkodást, a finommotorikát együtt kell alkalmazni a feladat megoldásához. A 48 feladat nem csak a gyerekek számára, hanem a felnőtteknek is élményt nyújt.

Tartalom: 1 játékmező, 4 torony, 3 lépcső,1 híd, 2 bábu és a feladat könyv

Játékosok: 1 fő

Bővebben a játék folyamatáról:

A lovag csak a falon és a lépcsőn mehet, nem ugorhat, nem mászhat. A „játékkockák” állhatnak függőlegesen vagy fektetve is. A lépcsők nem állíthatók a hegyes végükre, de a fejükre igen, úgy, hogy felül egy sima utat képeznek. Minden „játékkocka”úgy kerüljön a játékmezőre, hogy a képes fele előre nézzen. Az építmény stabilan álljon! Még akkor is, ha balról vagy jobbról egy elemet eltávolítunk. A lovagot vagy a királykisasszonyt nem mozgathatod, amíg az építménnyel nem vagy kész. Ha elkészültél, akkor a lovagnak egy iramban kell a királykisasszonyhoz eljutni. Az összes elemet fel kell használni, ami az építményhez tartozik. A játékmezőn lévő lyukak semmi hátrányt nem jelentenek. Ezek arra szolgálnak, hogy a tornyok a megfelelő helyre kerüljenek. A lovagnak ezek nem jelentenek akadályt.

A játéknak 4 nehézségi fokozata van
Kezdő: 1-12-ig 4 éves kor fölöttieknek
Haladó: 13-24-ig 5 éves kor fölöttieknek
Szakértő: 25-36-ig 6 éves kor fölöttieknek
Mester: 37-48-ig 7 éves kor fölöttieknek

A feladatok és a megoldások a könyvecskében találhatók meg.

Oktatási cél:
• Pontos megfigyelés
• Logikus gondolkodás
• Síkból térbe történő átfordítás
• Finommotorika fejlesztés

Alkalmazható:
• Óvodás korban
• Alsó tagozatos iskolás korban
• Fejlesztéseken
• Speciális iskolákban

Javaslat szülőknek és pedagógusoknak:
• Építés közben a gyereknek ne segítsen.
• Indirekt módon, kérdések feltevésével segítheti munkáját.

A javasolt fokozatokat tartsuk be, hogy fontos ismeret ne maradjon ki.

Hagyjuk a gyereket próbálkozni, hogy tapasztalatot szerezzen az építésben.
Smart Games

Internetes ár:
6,490Ft